Ogólnie, prosiłbym o mapkę ze wszystkimi miejscowościami Slawonii (to tak do tematu kolejnictwa w Slawonii).
Co do tematu, KTT odeszło od tworzenia firm-córek w innych krajach Kontynentu Wschodniego, chcemy wspierać tworzenie narodowych przewoźników we współpracy z KTT. Dlatego wewnątrzkrajowe połączenia (poza ruchem przygranicznym) muszą być przedyskutowane w innym miejscu (w czym chętnie, prywatnie wezmę udział).
Natomiast temat ten dotyczy kwestii regulacji stanu prawnego LK 008. Komu mógłbym przedłożyć odpowiednią umowę? Jest od tego jakiś członek rządu lub osoba odpowiedzialna ogółem za gospodarkę/transport/dyplomację?
Z krajowych chciałbym połączyć wszystkie większe miasta Rep.Njitickiej.
Z prostych wyliczeń odległości wychodzi mi:
Gorica - Utopje 220 km
Utopje - Ligenau (TRI) - 154 km
i te połączenia może KTT uruchomić.
Myślę, że opcją byłaby wspólna umowa rządu Slawonii i Zarządu KTT na temat wszelkich praw do tej linii i terenów, na których biegnie.
Oczywiście mówimy jedynie o ruchu pasażerskim i towarowym.
Zaproponuję coś dziś albo jutro, muszę chwilę pomyśleć
To znaczy, to są połączenia międzynarodowe, krajowych może być mnóstwo
A jakie proponujesz?
A przez Njiticę nic nie będzie jeździć?
Mapa robocza KTT, ale dodaję bo widać na niej przebieg LK 008, a do tego od razu propozycja linii kolejowej z Logos do Goricy
Dzięki, czekam na odpowiedź
W najbliższych dniach postaramy zająć się tym problemem.
Jako, że znana jest już lokacja Slawonii, chciałbym porozmawiać o istniejącej od roku 2010 linii kolejowej nr 8 biegnącej od Vronenbergu do Delna przez tereny Slawonii oraz Ziem Niczyich.
Szerszy opis linii:
Od ok. 5 lat Koleje Trizondalskie TriBahn wypełniając misję publiczną łączą miasta i regiony Trizondalu. Największym wyzwaniem pod tym względem było stworzenie stałego połączenia między Zongyą, Dalmencją a Pięciopolską. Jak do tej pory jedyną używaną trasą łączącą Dalmencję z Pięciopolską jest trasa przez Ziemie Niczyje, tzw. Ósemka (Linia Kolejowa nr 8). Słynna w świecie kolejowym Ósemka przebiega od Vronenbergu (w Zachodniej Dalmencji) do Delna (w Północnej Pięciopolsce) z odnogą do Trzcińska nad Rzeżuchą (w ZSKHiW). Jest to długa na ponad 1000 km linia kolejowa, która obecnie w całości, a kiedyś w dużym stopniu biegnie przez Ziemie Niczyje. Jednak Linię Kolejową nr 8 na tle innych linii charakteryzuje nie tylko położenie w 99% poza Trizondalem, ale przede wszystkim fakt, że oprócz samych torów połączona z nią jest infrastruktura drogowo-kolejowa. Oprócz tego, jak wynika z danych, LK angażuje do pracy największą liczbę osób w całym przedsiębiorstwie.
Przekrój linii:
Linia w przekroju na całej swojej długości obejmuje następującą infrastrukturę:
1. Tory kolejowe: na całej długości min. 4 tory, nie więcej niż 12 torów.
2. Trakcję kolejową: na całej długości przebiega trakcja kolejowa połączona z krajową siecią energetyczna.
3. Drogi asfaltowe/betonowe: ponad 1200 km dróg służących kontroli stanu linii oraz zapewnieniu bezpieczeństwa podróżnym i pracownikom.
4. Ogrodzenie linii - ok. 3000 km siatki, miejscami z drutem kolczastym.
5. Strażnice, rozlokowane co ok. 40 km na trasie: proste budynki, gdzie czuwa ochrona linii.
6. Małe Elektrownie - w liczbie 3 na trasę, niewielkie elektrownie wiatrowe i węglowe wytwarzające prąd dla trakcji.
7. Bazy Infrastrukturalne: co ok. 100 km znajdują się tzw. Bazy Infrastrukturalne jako kompleks budynków służących zabezpieczeniu taboru awaryjnego, sprzętu naprawczego oraz utrzymaniu linii w dobrym stanie, na terenie BI znajdują się także mieszkania pracownicze.
8. Stacje techniczne: w szczególności przy Bazach Infrastrukturalnych i większych rozjazdach istnieją stacje techniczne, gdzie w razie potrzeby można zapewnić pasażerom bezpieczne opuszczenie pociągu i suchą, ogrzaną poczekalnię.
9. System nadzoru ruchu.
10. System Kontroli LK: system monitoringu obejmujący całą trasę.
W tym temacie będą pojawiać się także inne informacje dotyczące słynnej Ósemki, możecie też zadawać śmiało pytania!
A to mniej więcej przebieg linii
(chodzi o tę na północy)
Wybaczcie, że mapka nieaktualna, mało kto przewiduje zmiany kształtów kontynentów...
Należałoby jakoś uregulować przebieg tej linii. KT TriBahn naturalnie chcą dalej pozostać jej właścicielem, jednak proponują aby wzamian za uznanie tego stanu za obowiązujący, przyłączyć krajową sieć kolejową Slawonii do tej magistrali łączącej Dalmencję z Pięciopolską (Trizondal), w ten sposób pociągi ze Slawonii zyskają możliwość dojazdu do Wiednia (A-W), Hanssi (Monderia), Trizopolis (Trizondal), Winktown (Winktown) i Burgus (Tyrencja). Rzecz jasna wszysto odbywałoby się bezpłatnie.